Saturday, February 5, 2011

nombor!!!

sape yg boleh tolong ajrkan aku add math with math...straight face
pleasewink .. keje skola menimbun. terutamanye add math..
rase nk cmpk je buku ni cam ni
eh eh... x berkat pulak ape yg da belajar..
x de la aku nk buang buku cam ni ..
x elok ye adik..
cam ne nk buat ni???
biler x dpt buat tibe la angin x tentu psl..
aik jgn pikir yg bukan2
tension!!!!angry
biler da tension tu ape lagi.. bedtime storycool. eh eh bukan..
bed time... yeye katil yg empuk bercadarkan cadar bear yg kawaii!!
bagai melambai lambai--personifikasi pulak..
ahhh empuknye katil aku ni...
''tido 5 minit la..'''
ayt yg slalu aku ckp.. tapi x penah nk buat...

APE????
pkol 5 da?? x pe la besok pagi la aku buat keje add math tuh...
hahahahaha ... ayt ni pon terusla aku ckp smpai tibala..
hari ni...
what?? cuti da nk habis???
T.T wuaaaaaaaaaaaaaaaaa......................


No comments:

Post a Comment